otrdiena, 2010. gada 16. marts

SEO praktiskais darbs - iegūt un raksturot pēdējo 7 dienu populārākos Google meklētāja atslēgasvārdus (keywords) Latvijā

 Aplūkojot pēdējo 7 dienu Google smeklētāja rādītājus par Latviju redzam, ka augšgalī visai pārliecinoši ierindojas divi google produkti - google (domāts kā meklētājs) un youtube (arī Google piederošs serviss).
Turpat starp abiem ierindojies arī tikai latvijai raksturīgais draugiem.lv.

1.      google     
2.     draugiem.lv    
3.     youtube    
4.     torrent    
5.     karte    
6.     radio    
7.     programma    
8.     ss.lv    
9.     inbox.lv     

10.   maps

Visies iepriekš minētos droši var dēvēt par ļoti stabiliem un ar nelielu kāpumu/kritumu apveltītiem, Latvijai raksturīgiem atslēgasvārdiem (keywords).
Savukārt, ja pēdējo septiņu dienu laikā aplūko tos atslēgasvārdus (keywords), kas apveltīti ar lielāko pieaugumu, tad nevienu no iepriekš pieminētajiem tur vairs nesastapsim kautvai tā iemesla dēļ, ka lielākais pieaugums vērojams sezonāliem, lokāliem un uz emocijām balstītiem atslēgasvārdiem (keywords).

1.     khl online (Straujš popularitātes pieaugums)
2.     pareizrakstīšana (+350%)
3.     ltv7 online (+250%)
4.     f1 (+160%)
5.     ltv7 (+150%)
6.     dinamo riga (+130%)
7.     khl (+80%)
8.     vid.gov.lv (+70%)
9.     biļešu serviss (+50%)


No saraksta izriet, ka šobrīd ir aktuāla sporta tēma Latvijā - tas skaidrojams ar dubultu KHL atslēgasvārda klātbūtni. Manuprāt KHl atslēgasvārdam pakartoti varētu pievienot arī Dinamo Riga, ltv7, ltv7 online un biļešu serviss atslēgasvārdus, kas visi pēc būtības ir saistīti ar reālā laika notikumiem - spēles, biļetes, televīzija.
Arī Mihaēla Šumahera atgriešanās F1 bahreinas trasē ir izraisījusi zināmu rezonansi latvijas sporta draugos, kā rezultātā F1 atslēgasvārds ieguvis strauju popularitātes kāpumu.

rezultāti iegūti šeit

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru